דלג לתוכן העמוד

למרכז קהילתי משגב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות

ניהול החשבונות של המרכז הקהילתי בהתאם לחוק ונוהלי המרכז הקהילתי והחברה למתנ"סים

תיאור התפקיד:

- רישום הנהלת החשבונות של המרכז הקהילתי באופן שוטף, מידי חודש בחודשו:

- חשבוניות ספקים

- דפי בנקים

- הכנה ורישום שיקים לתשלום ו/או העברות בנקאיות

- ביצוע ממשקים ממערכות הגבייה של המרכז הקהילתי

- רישום פקודות שכר

- רישום מסמכים למקורות מתקצבים

- סיוע במעקב אחרי ביצוע התקציב.

- הכנת דיווחים ונתונים כספיים מתואמים (מאזן בוחן ודו"ח בקרה תקציבית) חודשיים ושנתיים.

- בדיקת חשבונות ופקודות תשלום והגשתן לאישור המנהל.

- הכנת התשלומים (שיקים והעברות).

- התאמות, בירורים ומתן דיווחים לגורמי המימון, בנקים, ספקים, קופות ומוסדות עימם יש למרכז הקהילתי קשר כספי.

- הכנת החומר והגשתו לבקורת רואה החשבון ועמידה בכל דרישות רואה החשבון.

- בדיקת דו"חות תקופתיים ובדיקת המאזן שהוכן ע"י רואה החשבון (טרם הגשתו להנהלה).

- עזרה למנהלים בכל תחום מינהלי ו/או כספי לפי דרישת מנהלת המרכז הקהילתי ונציגי החברה למתנ"סים.

כפיפות מקצועית:

מנהלת כספים – מרכז קהילתי

כישורים נדרשים:

- מנהל/ת חשבונות סוג 3.

- נסיון של 3 שנים לפחות בעבודת הנהלת חשבונות בתפקיד עצמאי (רצוי נסיון בעבודה עם מלכ"רים).

- בעל/ת יוזמה ונכונות לקבלת אחריות.

- הכרת מערכת ממוחשבת להנה"ח כפולה (רצוי "חשבשבת").

היקף משרה: 100%

התחלת עבודה מיידית

רכב חובה ורשיון נהיגה - חובה.

קו"ח נא להעביר לכתובת דוא"ל: [email protected] עד לתאריך: 24/3/25

רק פניות מתאימות תענינה

לצפייה בקובץ המצורף למכרז