דרושים
למרכז קהילתי משגב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות
ניהול החשבונות של המרכז הקהילתי בהתאם לחוק ונוהלי המרכז הקהילתי והחברה למתנ"סים
תיאור התפקיד:
- רישום הנהלת החשבונות של המרכז הקהילתי באופן שוטף, מידי חודש בחודשו:
- חשבוניות ספקים
- דפי בנקים
- הכנה ורישום שיקים לתשלום ו/או העברות בנקאיות
- ביצוע ממשקים ממערכות הגבייה של המרכז הקהילתי
- רישום פקודות שכר
- רישום מסמכים למקורות מתקצבים
- סיוע במעקב אחרי ביצוע התקציב.
- הכנת דיווחים ונתונים כספיים מתואמים (מאזן בוחן ודו"ח בקרה תקציבית) חודשיים ושנתיים.
- בדיקת חשבונות ופקודות תשלום והגשתן לאישור המנהל.
- הכנת התשלומים (שיקים והעברות).
- התאמות, בירורים ומתן דיווחים לגורמי המימון, בנקים, ספקים, קופות ומוסדות עימם יש למרכז הקהילתי קשר כספי.
- הכנת החומר והגשתו לבקורת רואה החשבון ועמידה בכל דרישות רואה החשבון.
- בדיקת דו"חות תקופתיים ובדיקת המאזן שהוכן ע"י רואה החשבון (טרם הגשתו להנהלה).
- עזרה למנהלים בכל תחום מינהלי ו/או כספי לפי דרישת מנהלת המרכז הקהילתי ונציגי החברה למתנ"סים.
כפיפות מקצועית:
מנהלת כספים – מרכז קהילתי
כישורים נדרשים:
- מנהל/ת חשבונות סוג 3.
- נסיון של 3 שנים לפחות בעבודת הנהלת חשבונות בתפקיד עצמאי (רצוי נסיון בעבודה עם מלכ"רים).
- בעל/ת יוזמה ונכונות לקבלת אחריות.
- הכרת מערכת ממוחשבת להנה"ח כפולה (רצוי "חשבשבת").
היקף משרה: 100%
התחלת עבודה מיידית
רכב חובה ורשיון נהיגה - חובה.
קו"ח נא להעביר לכתובת דוא"ל: [email protected] עד לתאריך: 24/3/25
רק פניות מתאימות תענינה