דלג לתוכן העמוד

למרכז קהילתי משגב דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת לתחום תוכן ופעילות

  • ריכוז וניהול מערך הפעילות של המרכז הקהילתי - שלוחות, היסעים, יצירה ופיתוח של תוכניות ופעילויות.
  • ליווי ואחריות אדמיניסטרטיבית על מחלקות הפעילות – ספורט, מוזיקה, מחול ותרבות
  • גיוס כספים במסגרת קולות קוראים וקרנות חיצוניות
  • בניית תוכניות עבודה מתומחרות ומתוקצבות המותאמות למטרות ועפ"י צרכים
  • אחריות ותכלול מערכת השיווק והפרסום
  • ריכוז סטטוס לוגיסטי וטיפול מול המחלקות וגורמי המועצה
  • עזרה בהכנת תקציב המרכז הקהילתי ומעקב אחר ביצועו
  • ניהול הצעות מחיר רוחביות ומכרזים
  • אחריות לקשר עם מנחים ומפקחים בתחומי התוכן השונים של המרכז הקהילתי
  • אחריות לתוכנת דיאלוג ולהפקת הדוחות הרלוונטיים לצוות ולהנהלה
  • סיוע צמוד למנהלת המרכז הקהילתי בתחומים הנדרשים על ידה ובכל תפקיד נוסף על פי צרכים ומשימות.
  • מענה לפניות תושבים

 

כישורים נדרשים:

השכלה אקדמאית במינהל / מדעי החברה/ חינוך.

ניסיון בעבודה בתחומי החינוך החברתי קהילתי (הדרכה וריכוז).

ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי.

יכולת לעבוד ולהנחות צוותי עובדים.

יכולת לקיים מו"מ עם גורמים שונים

הכרות עם תוכנות אופיס – וורד, אקסל, וכו'

כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ.

100% משרה ונכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות

רישיון נהיגה ורכב – חובה

 

קורות חיים ניתן לשלוח לדוא"ל [email protected] עד ל- 16/7/2025

רק פניות מתאימות תיענינה

לצפייה בקובץ המצורף למכרז