דרושים
למרכז קהילתי משגב דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת לתחום תוכן ופעילות
- ריכוז וניהול מערך הפעילות של המרכז הקהילתי - שלוחות, היסעים, יצירה ופיתוח של תוכניות ופעילויות.
- ליווי ואחריות אדמיניסטרטיבית על מחלקות הפעילות – ספורט, מוזיקה, מחול ותרבות
- גיוס כספים במסגרת קולות קוראים וקרנות חיצוניות
- בניית תוכניות עבודה מתומחרות ומתוקצבות המותאמות למטרות ועפ"י צרכים
- אחריות ותכלול מערכת השיווק והפרסום
- ריכוז סטטוס לוגיסטי וטיפול מול המחלקות וגורמי המועצה
- עזרה בהכנת תקציב המרכז הקהילתי ומעקב אחר ביצועו
- ניהול הצעות מחיר רוחביות ומכרזים
- אחריות לקשר עם מנחים ומפקחים בתחומי התוכן השונים של המרכז הקהילתי
- אחריות לתוכנת דיאלוג ולהפקת הדוחות הרלוונטיים לצוות ולהנהלה
- סיוע צמוד למנהלת המרכז הקהילתי בתחומים הנדרשים על ידה ובכל תפקיד נוסף על פי צרכים ומשימות.
- מענה לפניות תושבים
כישורים נדרשים:
השכלה אקדמאית במינהל / מדעי החברה/ חינוך.
ניסיון בעבודה בתחומי החינוך החברתי קהילתי (הדרכה וריכוז).
ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי.
יכולת לעבוד ולהנחות צוותי עובדים.
יכולת לקיים מו"מ עם גורמים שונים
הכרות עם תוכנות אופיס – וורד, אקסל, וכו'
כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ.
100% משרה ונכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות
רישיון נהיגה ורכב – חובה
קורות חיים ניתן לשלוח לדוא"ל [email protected] עד ל- 16/7/2025
רק פניות מתאימות תיענינה