דלג לתוכן העמוד

למרכז קהילתי משגב דרוש/ה מנהל/ת מחלקת כספים

אחריות על כל התחום הכלכלי והכספי (הערכת פרויקטים והשקעות, רכש, הנהח"ש, תקציב, תמחור)

 תיאור התפקיד:

  • עבודה שוטפת עם מנהלי מחלקות / רכזי ענפים על נושאים תקציביים על פי צורך
  • שותפות בייזום וניתוח כדאיות עסקית / כלכלית של פרויקטים חדשים בדגש על הגדלת בסיס ההכנסות של המרכז הקהילתי
  • ניהול מערך הכספים: הנה"ח, גביה, תקציב
  • אחריות על ניהול תזרים המזומנים של המרכז הקהילתי
  • עבודה מול גורמי מימון מתקצבים: בדיקת חוזים, מעקב אחר דיווחים, מעקב אחר תקבולים.
  • עבודה מול בנקים – בקרה שוטפת, אישורי יתרות, קביעת תעריפי עמלות וריביות, תקשורת מקוונת עם הבנקים, חברות אשראי ועוד
  • אחריות על הכנת תקציב המרכז הקהילתי, מעקב אחרי ביצוע
  • הכנת דו"חות כספיים מיוחדים לפי בקשת ועדת כספים, הנהלת המתנ"ס ו/או כל גורם חיצוני אחר שלמתנ"ס קשר כספי או ארגוני אתו
  • אחריות להדרכה והעשרת העובדים במערכות הכספיות
  • עבודה שוטפת עם רואה חשבון העמותות, גופי ביקורת, אגף הכספים במועצה, מערכות הכספים בחברה למתנ"סים, רשם העמותות וכיוצ"ב
  • עבודה מול ספקים ונותני שרות
  • שותפות בהכנה וניהול מכרזים
  • הכנה / אישור חוזים לספקים
  • קבלת הצעות מחיר
  • מו"מ על תעריפי שירות ומחירי ציוד ורכוש
  • קביעת תנאי תשלום ומועדי אספקה

דרישות התפקיד:

  • תואר בכלכלה / מינהל עסקים / חשבונאות / תחום רלוונטי אחר – חובה
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה דומה – חובה
  • ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים קטן בכפיפות ישירה
  • קורס חשבים / גזברים, רצוי בדגש על מסגרות ציבוריות (מלכ"רים) – יתרון
  • סוג 3 ומעלה בהנה"ח - יתרון
  • שליטה מלאה באקסל
  • תשומת לב לפרטים ורמת דיוק גבוהה מאוד
  • יכולת עבודה עצמאית ותיעדוף משימות
  • יכולת עבודה תחת לחץ וניהול מספר משימות במקביל
  • יכולת לניהול מו"מ עם גופים שונים
  • אחראי, יצירתי ובעל יוזמה ומעוף
  •  

כפיפות: מנהלת המרכז הקהילתי

היקף: 100% משרה – 42 ש"ש

רכב + רישיון נהיגה חובה

תחילת עבודה: מיידית

קורות חיים יש להגיש עד לתאריך 30/10/2025

בדוא"ל [email protected]

רק פניות מתאימות תיענינה

לצפייה בקובץ המצורף למכרז