דרושים
למרכז קהילתי משגב דרוש/ה מנהל/ת מחלקת כספים
אחריות על כל התחום הכלכלי והכספי (הערכת פרויקטים והשקעות, רכש, הנהח"ש, תקציב, תמחור)
תיאור התפקיד:
- עבודה שוטפת עם מנהלי מחלקות / רכזי ענפים על נושאים תקציביים על פי צורך
- שותפות בייזום וניתוח כדאיות עסקית / כלכלית של פרויקטים חדשים בדגש על הגדלת בסיס ההכנסות של המרכז הקהילתי
- ניהול מערך הכספים: הנה"ח, גביה, תקציב
- אחריות על ניהול תזרים המזומנים של המרכז הקהילתי
- עבודה מול גורמי מימון מתקצבים: בדיקת חוזים, מעקב אחר דיווחים, מעקב אחר תקבולים.
- עבודה מול בנקים – בקרה שוטפת, אישורי יתרות, קביעת תעריפי עמלות וריביות, תקשורת מקוונת עם הבנקים, חברות אשראי ועוד
- אחריות על הכנת תקציב המרכז הקהילתי, מעקב אחרי ביצוע
- הכנת דו"חות כספיים מיוחדים לפי בקשת ועדת כספים, הנהלת המתנ"ס ו/או כל גורם חיצוני אחר שלמתנ"ס קשר כספי או ארגוני אתו
- אחריות להדרכה והעשרת העובדים במערכות הכספיות
- עבודה שוטפת עם רואה חשבון העמותות, גופי ביקורת, אגף הכספים במועצה, מערכות הכספים בחברה למתנ"סים, רשם העמותות וכיוצ"ב
- עבודה מול ספקים ונותני שרות
- שותפות בהכנה וניהול מכרזים
- הכנה / אישור חוזים לספקים
- קבלת הצעות מחיר
- מו"מ על תעריפי שירות ומחירי ציוד ורכוש
- קביעת תנאי תשלום ומועדי אספקה
דרישות התפקיד:
- תואר בכלכלה / מינהל עסקים / חשבונאות / תחום רלוונטי אחר – חובה
- ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה דומה – חובה
- ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים קטן בכפיפות ישירה
- קורס חשבים / גזברים, רצוי בדגש על מסגרות ציבוריות (מלכ"רים) – יתרון
- סוג 3 ומעלה בהנה"ח - יתרון
- שליטה מלאה באקסל
- תשומת לב לפרטים ורמת דיוק גבוהה מאוד
- יכולת עבודה עצמאית ותיעדוף משימות
- יכולת עבודה תחת לחץ וניהול מספר משימות במקביל
- יכולת לניהול מו"מ עם גופים שונים
- אחראי, יצירתי ובעל יוזמה ומעוף
כפיפות: מנהלת המרכז הקהילתי
היקף: 100% משרה – 42 ש"ש
רכב + רישיון נהיגה חובה
תחילת עבודה: מיידית
קורות חיים יש להגיש עד לתאריך 30/10/2025
בדוא"ל [email protected]
רק פניות מתאימות תיענינה